ΚΙΜΩΝ
Τι πιστεύεις σχετικά με το σχόλιό μου ότι το παιδί θα πρέπει να έχει
ξαναζήσει;
Σου φαίνεται εύλογο ή ακραίο, με βάση την επίδοσή του;
SiRoLoUdD
Καθόλου ακραίο! Για το αν έχει ξαναζήσει δεν
μπορούμε να το ξέρουμε, αλλά μπορούμε να υποθέσουμε ότι η ψυχή της και
τα γονίδιά της είναι μαθημένα και μουσικά καλλιεργημένα!!!
ΚΙΜΩΝ
Μουσικά καλλιεργημένα γονίδια;
Χμ...
SiRoLoUdD
Θέλω με αυτό να πω ότι, είτε οι γονείς της γνώριζαν μουσική ή είχαν
σχέση με τις τέχνες, είτε το ίδιο το κορίτσι μπορεί να ήταν μουσικός
στην προηγούμενή της ζωή ή να είχε σχέση με τη μουσική..
SiRoLoUdD
Θέλω με αυτό να πω ότι, είτε οι γονείς της
γνώριζαν μουσική ή είχαν σχέση με τις τέχνες, είτε το ίδιο το κορίτσι
μπορεί να ήταν μουσικός στην προηγούμενή της ζωή ή να είχε σχέση με τη
μουσική..
ΚΙΜΩΝ
Μπορείς να φανταστείς τον εαυτό σου να καταλαβαίνει φιλοσοφία, μουσική ή
οτιδήποτε άλλο, γιατί είναι φιλόσοφος ο μπαμπάς σου ή γιατί παίζει πιάνο
η μαμά σου; Η κατανόηση κάποιου πράγματος έρχεται με βάση την
προηγούμενη σκέψη σου πάνω στο θέμα. Όταν διαβάζει ο μπαμπάς σου,
καταλαβαίνεις εσύ;
Τώρα, βέβαια, αν ο εγκέφαλός σου είναι κατεστραμμένος, ή αν έχεις τον
εγκέφαλο ενός πιγκουίνου, μπορεί να αναστέλλεται η κατανόηση. Αλλά αυτό
δεν σημαίνει ότι είναι ο εγκέφαλος που καταλαβαίνει. Είσαι εσύ που
χρησιμοποιείς τον εγκέφαλο για να καταλάβεις και είναι ο νους σου που
καταλαβαίνει. Κι ο νους σου είναι ατομικός. Δεν καταλαβαίνεις εσύ
πράγματα, απλώς και μόνο επειδή τα καταλαβαίνουν άλλοι. Άρα θα πρέπει να
ήταν η ίδια που έμαθε να καταλαβαίνει από μουσική, και η παρούσα ζωή της
ήταν πολύ μικρή για να μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο.
totispap
Aπό ό,τι δείχνει, η μετενσάρκωση πιάνει μόνο στην
ανατολή..........
παρεμπιπτόντως υπάρχει βίντεο με άλλα 4 παιδάκια απο το ίδιο μάλλον
σχολείο με τις ίδιες επιδόσεις,όλα μετενσαρκωμένα...
ΚΙΜΩΝ
Η μετενσάρκωση, αν ισχύει, ισχύει για όλους. Απλώς είναι πιο εύκολο για
μας να συνειδητοποιήσουμε ότι συμβαίνει βλέποντας ασυνήθιστες
περιπτώσεις.
Τώρα, αυτό το παιδί σίγουρα δεν είναι το μόνο στον κόσμο. Υπάρχουν κι
άλλα παιδιά. Υπάρχουν διαβαθμίσεις στις ικανότητες. Αλλά όσο πιο ικανό
είναι ένα παιδί, τόσο πιο εύκολο μας είναι να σκεφτούμε ότι δεν είναι
δυνατόν αυτή την ωριμότητα της συνειδητότητας (ή και της τεχνικής) να
την απέκτησε μέσα σε δυο χρόνια.
Για να συνειδητοποιήσεις την ποιότητα αυτού του παιδιού χρειάζεται απλά
να το ακούσεις.
Πάντως, μια που θέλεις να το συγκρίνεις με άλλα, πρέπει να σου πω ότι
εγώ έπαιζα πιάνο από πολύ μικρός και είχα μεγάλο ταλέντο, πήγαινα για
πιανίστας, αλλά δεν είχα ούτε το ένα εκατοστό της απόδοσης αυτού του
παιδιού.
Μια λίστα με βίντεό μου σχετικά με τη μετενσάρκωση βρίσκεται
εδώ.
Όπως έχω πει και αλλού, αν μιλάω για τη μετενσάρκωση είναι γιατί έχω
συνειδητοποιήσει μια παλιότερη ζωή μου. Φυσικά, αυτό είναι απλά η
προσωπική μου εμπειρία. Αλλά όποιος θέλει να σκεφτεί λογικά για το θέμα,
υπάρχουν τα βίντεο, με σειρά προτεραιότητας από πάνω προς τα κάτω.
2ndnickthegreek992
Όπως έλεγε κάποιος που ήξερα: Η εκπαίδευση μπορεί
να πετύχει τα πάντα εφόσον μπορεί να μάθει στις αρκούδες να χορεύουν.
Τα περί μετενσάρκωσης τα ακούω βερεσέ.
ΚΙΜΩΝ
Η εκπαίδευση μπορεί να μάθει στις αρκούδες να χορεύουν, αλλά δεν
δημιουργεί ένα Δημήτρη Σγούρο. Τα παιδιά-θαύματα γεννιώνται, δεν
γίνονται.
Και κάτι άλλο. Δεν χρειάζεται να πεις ότι ακούς βερεσέ κάτι. Απλώς
συζητάμε. Έχω μια πεποίθηση και προσπαθώ να σου δείξω τη λογική της. Αν
δεν βλέπεις τη λογική της, εντάξει. Δεν σημαίνει όμως ότι ανήκουμε σε
δυο αντιμαχόμενες παρατάξεις.
Θέλω να το πω ακόμα μια φορά, πως πρέπει να μάθουμε να συζητάμε με
αγάπη.
2ndnickthegreek992
Δίκιο έχεις και ζητώ συγγνώμη, δεν συνηθίζω να
εκφράζομαι έτσι.
Πιστεύω ότι κάθε άνθρωπος γεννιέται με κάποιες ικανότητες, μικρές ή
μεγάλες, πολλές ή λίγες σε αριθμό. Για να θεωρηθεί "παιδί-θαύμα" θα
πρέπει να καλλιεργήσει το ταλέντο του. Για παράδειγμα, κάποιος που
γεννιέται με μία προδιάθεση για π.χ μακριά κι ευέλικτα δάκτυλα, δεν θα
γινόταν ποτέ καλός πιανίστας, αν ζούσε π.χ στη Νιγηρία, ούτε αν π.χ
ζούσε στις ΗΠΑ και πήγαινε σε κολυμβητήριο αντί να παίζει πιάνο.
Δεν είναι θέμα μεταφυσικής, αλλά ζήτημα κατάλληλης εφαρμογής βιολογικών
χαρακτηριστικών.
ΚΙΜΩΝ
«Δίκιο έχεις και ζητώ συγγνώμη, δεν συνηθίζω να εκφράζομαι έτσι.»
Σε κάποιον άλλο που είχα πει το ίδιο, μου είπε: «Εγώ έτσι μιλάω κι άμα
σ’ αρέσει!» Λοιπόν δεν μπόρεσα να μη χαμογελάσω ευδαιμονικά όταν διάβασα
την απάντησή σου.
Σίγουρα ένα ταλέντο που γεννιέται σε μη ευνοϊκό περιβάλλον, μπορεί να
πάει χαμένο. Ποιος θα μπορούσε να υποτιμήσει τη σημασία που έχει το
περιβάλλον στην ανάπτυξη ενός ανθρώπου; Αλλά πρόσεξε: μπορεί το κάθε
αυτοκίνητο να τρέξει σε ράλι; Φυσικά όχι. Αν και το κάθε αυτοκίνητο έχει
δυνατότητες, κι επίσης χρειάζεται λάδι και υπηρεσίες συντήρησης, δεν
έχει το καθένα τη δυνατότητα να αποδώσει όπως οι κούρσες, γιατί δεν έχει
αυτές τις προδιαγραφές.
Ο Σγούρος συνέθετε συμφωνίες από πολύ μικρός (πέντε χρονών, απ’ ό,τι
ξέρω). Εγώ, ακόμα και στο Λύκειο, δεν καταλάβαινα τίποτα από σύνθεση,
παρ' όλη την ικανότητά μου στο παίξιμο του πιάνου.
Όταν βλέπουμε κάποιον που παράγει ένα έργο Α, πρέπει να
συνειδητοποιήσουμε τι βαθμός ωριμότητας (τεχνικής και συνειδησιακής)
χρειάζεται για να αποδώσει όπως αποδίδει. Αν η εξέλιξή του είναι
σταδιακή, μας είναι πιο εύκολο να την ερμηνεύσουμε λέγοντας πως ό,τι
επέδειξε το έμαθε στην πορεία. Αλλά αν ήδη εξαρχής παρουσίασε ένα
τρομακτικό βαθμό τέτοιας ωριμότητας, αναγκαζόμαστε να αναρωτηθούμε: «μα
πώς;»
Ο δάσκαλος του πιάνου μου και η πιανίστρια κόρη του ήταν φίλοι του
Σγούρου (μάλιστα τον είχα συναντήσει μια μέρα σπίτι τους). Η κόρη μού
έλεγε ότι ο Σγούρος πήγαινε να παίξει στο Carnegie Hall στην Αμερική
χωρίς να έχει μελετήσει το κοντσέρτο. Το «διάβαζε» για πρώτη φορά στο
αεροπλάνο. Αυτή ήταν η προετοιμασία του.
Όταν, πριν χρόνια, είχαν έρθει μεγάλοι πιανίστες στην Αθήνα για κάποιο
μουσικό γεγονός, παρουσίασαν τον Σγούρο σε αυτούς, που τότε ήταν δώδεκα
χρονών παιδί.
Τον ρώτησαν: «Τι θα μας παίξεις;»
Απάντησε: «Τι θέλετε να σας παίξω;»
Πώς είναι δυνατόν να γνωρίζεις τη μουσική λογοτεχνία σε κάποιο όργανο,
εφόσον είναι απέραντη;
Πώς είναι δυνατόν να γνωρίζεις έστω και το 10% ή το 2% αυτής;
Αν είσαι 12 χρονών, πώς είναι δυνατόν να γνωρίζεις οτιδήποτε;
Ίσως να ξέρεις πως όταν ο Σγούρος έφτασε σε ηλικία σπουδών, δεν σπούδασε
μουσική. Τι μουσική να μάθει; Σπούδασε μαθηματικά στο Πανεπιστήμιο
Αθηνών.
Κάποιοι νεότεροι που τα διαβάζουν αυτά μπορεί να μη γνωρίζουν το Σγούρο,
κι είναι κρίμα, γιατί είναι ένας από τους μεγάλους αστέρες της Ελλάδας.
Είναι τώρα στη δική μου ηλικία, 42, και καμιά φορά, όταν το θυμάται,
παίζει στο Μέγαρο Μουσικής.
Θυμάμαι ότι ο δάσκαλός μου, που γνώριζε τον Σγούρο από παιδί γιατί ήταν
συμμαθητές με την κόρη του, έλεγε ότι ο μόνος τρόπος για να εξηγηθεί
αυτή η γνώση, ικανότητα και αντίληψη των μουσικών πραγμάτων, που
επέδειξε ο Σγούρος από μικρός, ήταν να υποθέσεις πως έχει ξαναζήσει. Δεν
μπορεί ένας άνθρωπος που αρχίζει τώρα, έλεγε, να έχει τέτοια αντίληψη
και συνειδησιακή και τεχνική ωριμότητα.
Τότε που το άκουσα αυτό, με ξένισε. Σκέφτηκα: «Πώς είναι δυνατόν ο
δάσκαλος του πιάνου μου, σε κάποιο βαθμό γνωστός πιανίστας κι ο ίδιος,
σοβαρός άνθρωπος, να σκέφτεται με αυτό τον τρόπο;»
Αλλά έχω βρει ότι όταν καινούργιες ιδέες τις εξετάσεις και τις ψάξεις
και πληροφορηθείς, με την πάροδο του χρόνου αρχίζει να γίνεται πιο
εμφανής η λογική τους.
Ένα άλλο παράδειγμα προϋπάρχουσας γνώσης (σε αντιδιαστολή με τη σταδιακή
διαδικασία εκμάθησης) μπορείς να δεις στο βίντεό μου: «Ο άνθρωπος
κομπιούτερ». Ο Γερμανός αυτός ξαφνικά παρουσίασε, σε ηλικία 18 χρονών
περίπου, μια απίστευτη ικανότητα: μπορούσε σε χρόνο μηδέν να σου πει το
αποτέλεσμα και των πιο περίπλοκων εξισώσεων, ταχύτερα κι από ηλεκτρονικό
υπολογιστή. Και μπορούσε να χρησιμοποιεί, για να λύνει εξισώσεις,
λογάριθμους τρομερά πολύπλοκους που μαθηματικοί έφαγαν ολόκληρες ζωές
για να ανακαλύψουν. Όχι μόνο αυτό, αλλά να αλλάζει τους λογάριθμους,
όπου απαιτείτο, χρησιμοποιώντας τη δημιουργικότητά του.
Κι αυτά, γνωρίζοντας απλώς τα μαθηματικά του Λυκείου, στα οποία μάλιστα
δεν ήταν και τόσο καλός (γιατί δεν είχε εμφανίσει ακόμα αυτή την
ικανότητα).
Ένα άλλο παιδί πάλι (έβλεπα τη δημόσια επίδειξη που έκανε σε ακροατήριο)
μπορούσε να σου πει τι μέρα ήταν η οποιαδήποτε ημερομηνία του
παρελθόντος. Ας πούμε το ρωτούσες: «Τι μέρα ήταν η 23η Σεπτεμβρίου του
1872», και σου έλεγε.
Γνώσεις και ικανότητες τέτοιου τύπου δεν οφείλονται σε σταδιακή
εκμάθηση, αλλά μπήκαν ήδη ώριμες στο «παιχνίδι».
Όσον αφορά τη βιολογία, τα διάφορα συστήματα συνοδεύονται από κάποια
ευφυία, σχέδιο ή μοντέλο. Ας πούμε, τα γονίδια λειτουργούν με ορισμένο
τρόπο για να δημιουργήσουν πρωτεΐνες, το νευρικό σύστημα λειτουργεί με
άλλο τρόπο για να απομνημονεύσεις πράγματα.
Ας πούμε, ένας μεγάλος λόγιος μπορεί να ξέρει βιβλιοθήκες ολόκληρες,
αλλά δεν μεταβιβάζει αυτή τη γνώση στα παιδιά του. Τα παιδιά δεν
γεννιούνται γνωρίζοντας λογοτεχνία ή μουσική, ούτε βέβαια υπολογίζοντας
καλύτερα από υπολογιστές.
Αν έβλεπες κάποιον να πετάει, θα έλεγες ότι έχει το «γονίδιο του
πετάγματος»; Είναι κάτι άλλο που σου επιτρέπει να νικήσεις τη βαρύτητα.
Χρειάζεται μια ολόκληρη αντιβαρυτική υποδομή.
Με τον ίδιο τρόπο, είναι κάτι άλλο που σε κάνει μουσικά ώριμο. Η μουσική
ωριμότητα επέρχεται μέσα από μια ολόκληρη ζωή τριβής με τη μουσική και
άσκησης της συνείδησής σου και των συναισθημάτων σου, μέσω ενός ψυχικού
ανοίγματος το οποίο πολεμάς να καταφέρεις πηγαίνοντας κόντρα στις
διάφορες ενστικτώδεις ροπές που σε ταυτίζουν με το εγώ σου, το σώμα σου
και την περιορισμένη σου συνειδητότητα. Δεν πρόκειται για κάποιες
πρωτεΐνες. Μιλάμε για τη συνειδητότητα και το ψυχικό σου άνοιγμα, όχι
για κάποια μηχανή.
Είναι πράγματι τρομερά εντυπωσιακό όταν βλέπεις κάποιον που ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ με
αυτή την ωριμότητα.
Είναι σαφές, βέβαια, ότι, όχι μόνο στα γονίδια αλλά και οπουδήποτε σε
αυτό τον κόσμο, υπάρχει ευφυΐα. Υπάρχει ευφυΐα στα κβαντικά σωματίδια,
ευφυΐα στην κίνηση των πλανητών (όπου, χρησιμοποιώντας μαθηματικά,
μπορείς να προβλέψεις κάποια γεγονότα), ευφυΐα στον κόσμο της ανθρώπινης
πνευματικής δημιουργίας.
Όμως χρειάζεται να ρωτήσουμε: πού βρίσκει ο κόσμος την ευφυία του; Πού
βρίσκουν τα γονίδια την ευφυΐα τους; Πού βρίσκει το κεντρικό νευρικό
σύστημα την ευφυία του; Πώς μπορούμε να θυμόμαστε πράγματα; Πώς μπορούμε
να αντιλαμβανόμαστε πράγματα; Πώς μπορούμε να γράφουμε ποίηση ή να
μεταφράζουμε ή να συναισθανόμαστε τον άλλον; Πώς είναι δυνατές οι
διάφορες παραψυχικές ικανότητες, οι οποίες έχουν τόσο συχνά επιδειχθεί
σε πειραματικά εργαστήρια; Πώς είναι δυνατή η φωτογραφική μνήμη; Πώς
είναι δυνατόν να θυμούνται παιδιά παλιότερες ζωές τους και, μετά από
επιστημονική διερεύνηση, τα στοιχεία να αποδεικνύονται αληθινά; Πώς
είναι δυνατόν να γεννιούνται παιδιά με ωριμότητα εκατό φορές περισσότερη
απ’ αυτή των μεγάλων και με τρομακτική γνώση και αντίληψη σε
συγκεκριμένους τομείς;
Νομίζω ότι, μάλλον παρά να κολλάμε στην ιδέα ότι πρέπει να
ευχαριστηθούμε την ύλη, γιατί η ζωή είναι μικρή και σύντομα θα
τελειώσει, πρέπει να αποσύρουμε το μυαλό μας από την ύλη και να το
θέσουμε στη συνειδητότητα: από πού πηγάζει η συνειδητότητα του κόσμου,
από πού πηγάζει η δική μας συνειδητότητα, πώς θα μπορούσαμε να την
επεκτείνουμε, έτσι ώστε να ταυτιστεί με όλο τον κόσμο και να ξεπεράσει
το εγώ μας, τον συγκεκριμένο μας εαυτό;
Σχετικά με αυτό, ο νομπελίστας φυσικός David Bohm είπε:
"Τελικά, ολόκληρο το σύμπαν (με όλα τα σωματίδια,
μαζί κι εκείνα που αποτελούν τους ανθρώπους, τα εργαστήρια, τα όργανα
παρατήρησης κλπ.) πρέπει να θεωρηθεί ως ένα αδιαίρετο όλον, όπου η
ανάλυση σε χωριστά και ανεξάρτητα μέρη δεν έχει ουσιαστική αξία."
Ένας άλλος γνωστός φυσικός, ο Strapp, είπε:
"Η θεμελιώδης διαδικασία της φύσης παραμένει εκτός
του χωροχρόνου αλλά προκαλεί συμβάντα που εντοπίζονται στο χωροχρόνο."
Ένας άλλος διάσημος φυσικός, ο Goswami, είπε:
"Το σύμπαν υπάρχει ως άμορφο ενδεχόμενο σε
μυριάδες πιθανά παρακλάδια στον υπερβατικό χώρο και εκδηλώνεται μόνο
όταν το παρατηρούν συνειδητά όντα."
Αισθάνομαι ότι η κουλτούρα μας εθελοτυφλεί μπροστά στον πλούτο του
σύμπαντος, που είναι η νοημοσύνη που αυτό περιέχει. Δημιουργήθηκαν
πολλοί μύθοι (που καταρρίφθηκαν αργότερα) από την ιδέα του Καρτέσιου ότι
ο κόσμος και ο άνθρωπος λειτουργούν σαν μηχανικό ρολόι. Είναι ώρα να
δώσουμε στη συνειδητότητα, στην ευφυΐα που λάμπει, τη σημασία που της
ταιριάζει. Κι αυτό το κάνουμε όταν δεν προσπαθούμε να αρνηθούμε τις
διάφορες εκδηλώσεις της, όπου τις βλέπουμε στον κόσμο. Ανοίγοντας τον
εαυτό μας στον μη μηχανιστικό παράγοντα, εμπλουτιζόμαστε και η ψυχή μας
ωριμάζει. Ταυτιζόμαστε με τη δημιουργική αρχή, που κάνει τη φύση ένα
κόσμο που εκδηλώνει πνεύμα.
anakata3 (στον Azezalon)
Υπάρχει ενσάρκωση και όχι μετενσκάρκωση.
Τα όντα που ζουν έξω από τη Γη (αρχάγγελοι, Ιησούς, έκπτωτοι άγγελοι
κλπ) και τα οποία τα αποκαλούμε εξωγήινους έχουν τη δυνατότητα να
ενσαρκωθούν, να πάρουν δηλαδή τη δική μας μορφή με σάρκα και οστά. Η
ενσάρκωση είναι εφικτή. Η μετενσάρκωση όπως είπα σε προηγούμενα μηνύματά
μου, όχι, δεν στέκει.
Η μετενσάρκωση δεν υφίσταται για 152 λόγους και επειδή είμαστε στο
YouTube δεν γίνεται να αναφερθώ λεπτομερώς. Η μετενσάρκωση ακυρώνεται
από μόνη της. Σήμερα υπάρχουν στον κόσμο 7.000.000.000 άνθρωποι ενώ πριν
1000 χρόνια δεν υπήρχαν ούτε καν 1.000.000.000. Πού βρέθηκαν οι
υπόλοιποι 6.000.000.000 άνθρωποι σήμερα, αν για να υπάρξεις σε αυτή τη
ζωή θα πρέπει να έχεις προυπάρξει σε μια άλλη ζωή στο παρελθόν; Κι αν
πάμε πιο πισω, στη Γη δεν υπήρχαν πάνω από 1.000 άτομα. Πού βρέθηκαν οι
υπολοιποι;;;
Ο κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός, μια φορά γεννιέται πάνω στη γη και μια
φορά πεθαίνει. Μετά από αυτό, αν είσαι χριστιανός πιστεύεις ότι υπάρχει
συνέχεια και ότι θα κριθείς για το πώς έζησες τη ζωή σου και θα πας στην
κόλαση ή θα μπεις στον παράδεισο, ενώ αν είσαι άπιστος πιστεύεις ότι όλα
τελειώνουν με το θάνατο και δεν υπάρχει τίποτα παραπέρα. Σε κάθε
περίπτωση η μοναδικότητα του κάθε ανθρώπου παραμένει.
[...] Ναι, αλλά εξακολουθεί να παραμένει αναπάντητο το ερώτημα πώς
φτάσαμε σήμερα να είμαστε 7.000.000.000 άνθρωποι στη γη από μολις 100
άτομα που είμασταν κάποτε, αφού σύμφωνα με σένα οι ίδιοι άνθρωποι
πεθαίνουν και οι ίδιοι μετενσαρκώνονται και ξαναγεννιούνται. Σύμφωνα με
τη θεωρία της μνετενσάρκωσης θα έπρεπε αν υπήρχαν 100 άτομα πάνω στη γη,
αυτά τα 100 άτομα να ανακυκλώνονταν χωρίς να υπάρχει πληθυσμιακή αύξηση.
ΚΙΜΩΝ
Γιατί να μιλήσουμε για 100 ανθρώπους; Πριν εμφανιστεί το ανθρώπινο είδος
στη Γη, δεν υπήρχε κανένας άνθρωπος εδώ. Από πού εμφανίστηκαν οι
άνθρωποι; Αν πιστεύεις στην εξέλιξη, θα μπορούσαν οι ανθρώπινες
ψυχές να είναι μετενσαρκωμένες ψυχές ζώων. Αν δεν πιστεύεις, τότε η
ανθρώπινη μορφή ενσαρκώνεται στη Γη κατεθείαν από τα αιθέρια πεδία. Και
πόσες ψυχές υπάρχουν στα αιθέρια πεδία; Πιθανά αμέτρητες – και
ενσαρκώνονται στους διάφορους πλανήτες στις διάφορες εποχές.
Λοιπόν το πόσους ανθρώπους «φέρει» η Γη σε κάθε χρονική περίοδο δεν μας
λέει τίποτα για την προέλευση των ανθρώπων.
----------------------------
Αλληλογραφία με jmatthe29 σχετικά με το βίντεο:
"Αποδείξεις για τη Μετενσάρκωση (ντοκιμαντέρ)"
jmatthe29
Η μετενσάρκωση είναι μία αρχαία θρησκευτική και
φιλοσοφική διδασκαλία. Την υποστήριξαν πολλοί Έλληνες φιλόσοφοι, όπως ο
Πλάτωνας, οι πυθαγόρειοι, οι στωικοί και διάφορες αρχαίες θρησκείες.
Σήμερα επιβιώνει κυρίως ως κεντρικό δόγμα στον Ινδουισμό και στο παιδί
του, το Βουδισμό. Στην Ινδία, όταν έφθασαν οι Ινδοευρωπαίοι, βρήκαν τους
πρώην κατοίκους και τους υποδούλωσαν. Οι κατακτητές, για να
δικαιολογήσουν τη δική τους κυρίαρχη θέση, ανέπτυξαν τη θεωρία της
μετενσάρκωσης. Έλεγχαν τους υπόδουλους:
«Ζήστε ήσυχα, υπάκουα και ταπεινά και στην επόμενη ζωή θα ανεβείτε
κοινωνικά. Προσέξτε, αν είστε άτακτοι και κακοί, θα κατεβείτε πιο
χαμηλά, μέχρι και στο επίπεδο των ζώων και των φυτών». Εδραιώθηκε αυτή η
διδασκαλία στην Ινδία από τότε μέχρι σήμερα. Οι εξαθλιωμένοι Ινδοί, που
είναι η μεγάλη πλειοψηφία της χώρας δέχονται μοιρολατρικά την κακομοιριά
τους και δεν έχουν κάνει ποτέ κάποια κοινωνική επανάσταση. Φταίγαμε,
λένε, στην προηγούμενη ζωή και τώρα με τη φτώχεια και τη δυστυχία
ξεπληρώνουμε.
Ένας με αρνητικό κάρμα γεννιέται σε χαμηλό κοινωνικό επίπεδο. Εκεί τον
εκμεταλλεύονται οι των ανωτέρων καστών. Δεν τον αφήνουν να παντρευτεί
άτομο ανώτερης τάξης ούτε να χρησιμοποιήσει τόπους και μέσα επιβίωσης
των ανώτερων καστών. [...]
ΚΙΜΩΝ
Η ύπαρξη της μετενσάρκωσης έχει αποδειχθεί επιστημονικά μέσα από έρευνες
που έχουν γίνει σε παιδιά που θυμούνται παλιότερες ζωές τους - τέτοια
παιδιά γεννιούνται σε όλο τον κόσμο. Τώρα, το κατά πόσο οι διάφορες
θρησκείες έχουν δράσει πονηρά για να διασφαλίσουν προνόμια για τον
κλήρο, ας μην το πιάσουμε. Είτε λέγεται Βυζάντιο είτε Ινδία είτε Κίνα
είτε Αίγυπτος είτε Αμερική, κι είτε πρόκειται για θρησκεία είτε για
πολιτική είτε για εκπαίδευση είτε για οικονομία είτε για τα ΜΜΕ είτε για
υπερεθνικούς θεσμούς όπως η Ευρωπαϊκή Ένωση, πάντα θα δεις ότι αυτοί που
έχουν θέσεις με αίγλη, τις χρησιμοποιούν προς όφελός τους και η
προπαγάνδα πάει σύννεφο.
Αλλά για να βρεις ποια είναι η αλήθεια σε σχέση με τη
μεταφυσική φιλοσοφία, η αλήθεια σχετικά με την ψυχή μας, χρειάζεται να
πας βαθύτερα απ' αυτό. Και θα μπορούσες να αρχίσεις μαθαίνοντας για τις
επιστημονικές μελέτες που έχουν γίνει πάνω στο θέμα. Μπορείς να ρίξεις
μια ματιά στο βίντεό μου "Επιστημονικές αποδείξεις για τη μετενσάρκωση"
και, με βάση την αντίληψή σου ότι δεν υπάρχει μετενσάρκωση, να
προσπαθήσεις να βρεις εναλλακτικές εξηγήσεις για τις πληροφορίες που θα
λάβεις. Έτσι θα χρησιμοποιούσες τη διάνοιά σου ορθά. Δεν μπορείς να
συμπεράνεις ότι δεν υπήρξε Χριστός ή ότι δεν είναι θείο πρόσωπο απλά
δείχνοντας τη δράση του ιερού κλήρου την εποχή του Βυζαντίου.
Και βέβαια ο δικός μου ρόλος εδώ είναι απλά να σου πω
την αλήθεια σχετικά με την ψυχή σου και όχι να υποστηρίξω τους Ινδούς
ιερείς.
----------------------------------
Άλλη αλληλογραφία για τη
μετενσάρκωση υπάρχει εδώ.
----------------------------------
|